Tuesday, February 14, 2012

Italian Rainbow B'day Cake & RV

Last week I received 2 orders. . 1st time saya mendapat kepercayaan untuk membuat b'day cake and 1st time juga saya membuat Italian Rainbow cake setelah 5 bulan belajar dengan Rani Canglun (bagi yg ingin belajar membuat cake tak rugi belajar dgn rani sebab dia mmg x lokek ilmu). Masa belajar hari tue tengok Rani buat senang tapi mak aiii bagi saya cukup mencabar maklum laaa oven kecik huhu.. dan buttercream dia kena buat hati2 sebab dia menggunakan telur putih.. Dalam cake itu sebenarnya ada lapisan color lupa nak snap. Eja, aku tak puas bercerita dengan hang hari tue actually byk benda nak aku bercerita dgn hg yelaa lebih dari 10thn mesti ada byk ceritakan (I know that u are strong).. 
2nd cake was RV order by Kak Ros for her hubby b'day.. tak kesampaian gak melawat rumah kak ros..

3kg cake - Thanks Eja

RV - Thanks Kak Ros

No comments:

Post a Comment