Friday, June 22, 2012

Majlis Aqiqah Wafi & Safiyya

Hi peeps.. last week antara hari2 yang buzy buat saya sampai saya masih lagi berhutang kek dengan customer sampai postpone 2 dan 3 kali gak..huhu maaf yerr.. Majlis Aqiqah nie berlangsung di rumah FIL saya di Yan, Kedah.. Happening sangat dengan telatah budak2 dan orang ramai yang sudi hadir ke majlis ini.. Lupa plak nak snap gambaq makanan, catering oleh Abg Shukur mmg sedap (sapa2 nak no phone bole contact saya)..

Candy Buffet Tema Biru
Untuk candy buffet ini saya hanya buat cupcakes & cakes, chocolate plak oleh SIL saya.. nak tempah chocolate bole tempah kat Inn dia x guna cooking chocolate tau.

2kg Chocolate Moist Tema Angry Birds
Cake nie mama Safiyyah tempah awai sebulan hahaha... Mula2 nak buat muka angry birds x jadi, lepaih tue nak buat Black & Russian Cake x jadi gak disebabkan kekangan masa... Ada sebahagian bahan deco tue saya beli sampai ke Penang...

Berendoi - Sedia menerima tempahan
Idea untuk hiasan nie di cetus oleh saya & my SIL(Inn).. Dari Shah Alam - Penang - Sungai Petani hingga Alor Star patah balik ke Penang nak cari material ini semua.. Nasib baik ada org Shah Alam sudi menolong kami buat Zam & Maznee tq so much kami berdua hargai sgt2.. Sesiapa berminat boleh hubungi SIL saya 017-3624089 (tema bole ditukar)

Let's enjoy pic sekitar Majlis Aqiqah Wafiq & Safiyya





No comments:

Post a Comment